6 Şubat 2013 Çarşamba

Kullandığım Pure Beauty Ürünleri




Pure Beauty ürünlerini kullanmaya ilk olarak Soothing BB ile başlamıştım. 3-4 hafta evvel Natilius'a toplantıya gidince 3 al 2 ödeden yararlanmak için Watsons'a uğradım. Aslında PB'nin diğer BB'lerini deneyecektim lakin Bulgarian Rose kalmamıştı ve Jasmine Water'da cilt tipime göre değildi. İhtiyacım olmadığınıda düşünüp Pure Beauty Super Brightening serisini denemeye karar verdim. Aslında Diadermine'in temizleyicisini kullanıyordum ama iki temizleyici ürünü beraber kullanmaktan zarar gelmez diyerek başladım kullanmaya.



Aslında bu seri Pure Beauty Süper Brightening Tonik 150 ML,Pure Beauty Süper Brightening Gece Kremi 50 ML,Pure Beauty Süper Brightening Yüz Temizleme Köpüğü 125 ML,Pure Beauty Süper Brightening Göz Jeli 15ML,Pure Beauty Süper Brightening Esans 30ML,Pure Beauty Süper Brightening Günlük Losyon SPF15 50ML,Pure Beauty Süper Brightening Günlük Losyon 50ML 'dan oluşuyor.



Ama ben Tonik ve temizleme köpüğünü aldım. Temizleme köpüğünü alırken her nekadar satıcı bana peeling etkili falan dese de inanın iki-üç yıkamada anca bir iki tanecik çıkıyor ortaya. Artı kullanım şeklinde sabah akşam 2 kez denilmiş peeling etkisi çok olsa bunu demezlerdi diye düşünüyorum. Temizleme köpüğü 14 liraydı toniği net hatırlamıyorm ama o civarda bir fiyatı vardı. 125 ml lik şişeyi 25 gündür kullanıyorum ama daha %10 'unu bile bitiremedim. Bu konuda bereketli ve ucuz diyebilirim. Kullanım talimatında sabah akşam kullanım öneriyor bende sabah akşam diaderminenin arındırıcı jeli ile beraber kullanıyorum. Temizleme jelinin kokusundan,köpürmesine herşeyini sevdim. Durulandıktan sonra temiz ve yağsız bir cilt bırakıyor. Tonikle aşk yaşamasamda yağlı ciltler için süper diyebilirim. (Artı diadermine jelin 150 ml ve 2 diadermine bitirmeme rağmen hala %10 bile bitmedi bu jelde eklemek isterim.Toniği düzenli kullanıyorum ama nekadar kullandım bilemiyorum çünkü ambalajı mat ve ışıkta da içindeki anlaşılmıyor.)



Cilte lekelerine yararı konusuna gelirsek 25 günde net bir ifade kullanmak yersiz olur zira bi gibi seriler uzun süreli düzenli kullanımda ve serinin tüm parçaları beraber kullanıldığında net etki gösterir. Lakin buna rağmen dudağımın üstündeki geçemeyen kızarık görünüm hafifledi, çenemde sivilcelerin kuruyup gittikten sonra bıraktığı kahverengi lekeler yavaş yavaş açılarak gidiyorlar. Burnumun üzerindeki siyah noktalarda temizlemeyi bırakırsam görünür hale geliyor. Kuru ve normal bir cildiniz var kesinlile nemlendirici desteği şart.


Seriyi genel olarak sevdim ve diğer elemanlarıda almayı düşünüyorum.



Diğer aldığım ürün Pure Beauty BB Cream UV White Protection Pack SPF40. Öncelikle ambalajına hayran kaldığımı belirteyim. Çok tozlanmayan yapısı,rengi ile tam da aradığım pudraymış kendisi. Güneş koruma faktörü ve çok sevdiğim bir güneş kreminin kokusuna sahip olması nedeniyle her sürdüğümde taze bir yaz sabahı hissi yaşıyorum :) Rengi herkese açık gelmiş ama ben sonunda buldum hissini en çok renginden ötürü yaşadım diyebilirim ^^


Ambalajını en sevdiğim pudram oldu şimdilik :) Çok hoşuma gitti yanımda taşımak için can atıyorum resmen eheh ^^



13 yorum:

  1. Hamaninnn Puru Beauty gördüm yorumsuz geçmem dasdsdsad
    Ayy ben o beyazları aylardır kullanıyom da düzenli kullanamadığımdan çok etkisini göremedim renk açma konusunda ama yumuşatıyor nemlendiriyor güzel yapıyor cildi orası kesin:D Bide böle canlandırıyor sanki daha bakımlı görünüyor cilt^^
    Pudrasını denemedim hiç ama çok açık renkliyse ben bana gelmez bence, kutusu çok hoş görünüyor dostum iyi kullanmalar bol bol güzelleşmeler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudrasını sevdim en çok dier pudralar yüzünden yüzüm zenci boynum peynir annem hehehe ^^ düzenli kullanmak şart ama diğer serileride çok denemek istioom :)

      Sil
  2. watsons olan bi yere gittiğimde komple seriyi almayı istiyorum bende..ama bi kaç tane daha set varmış buna benzer o yüzden bi türlü karar veremedim seçim konusunda..hangisi iyidir,yada bana uyar vs..internetten bakınca olmuyo,inceleyip,mıncıklamak dokunmak lazım ürünlere. ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum bb'ler hariç tester yok hiçbişiyde :( Deneye yanıla gidicez artıkın heheh ^^

      Sil
    2. aslında mavi bb kremini kullandım ve hala kullanıyorum çokta memnunum ama söz konusu cilt bakımı kremleri vs. olunca emin olamadım yinede..ay böyle olmuyo en kısa zamanda samsuna'a gideyim ben.. ^o^

      Sil
  3. ya demet bunun aqua serisi hakkında bi bilgin varmı?? acaba yağlı ciltlere nasıl gelir.. yani benim cildim yağlıya yakın karma.. hatta yediğim yiceklere göre falan tamamende yağlanabiliyo ama bulunduğum bölgenin ikliminden dolayı falan fazla kuruma yaşamıyorum şimdilik.. kuruluk olayını hadi şehrin iklimsel yapısıyla çözüyorumda bu yağlanma işi fena yaa.. bide her çıkan sivilce ardında izini bırakıp çekip gidiyo şerefsizler.. ondan diyorum ki acaba aqua olanı su bazlıysa şayet yağlı cilde daha mı iyi gelir ki.. nette çok bi bişiy anlamadım sanki aynı şeyleri çevirip yazmışlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağsız su bazlı diye biliyorum kuzum o seriyi.. sivilce yapacağını sanmıyorum öyle yorum okumadım neredeyse ama benim kullandığım jel gibi az jelle çok iş gören bi seriymiş. nemlendirmesi içinde iyi diyorlar. bende yenileri çıkmasın lekeler geçsin diye iki temizleyici ürün birden kullanıyorum vallahi :( güneş koruyucusu şart kuzum.. birde havlunu sık sık yıka yada benim gibi kağıt havlu kullan.. yastık kılıfınıda aynen yüzünün değdiği herşeyi yağlanma hadisesine karşı temiz tutman lazım ^^ seriyi aldığımda yazarım zaten kuzum ama bu srinin ürünleri bana bi 3-4 ay yeter gibime gelio :D

      Sil
  4. deli kz aqua yani mawi seri sana uygun karma we yaglı ciltler için cildin yağ we nem dengesini saglayan bi seri, hem arındırıyo hemde kurutmuyo cildi. tawsiye ederim kullandıkca memnun klıcaksın...

    YanıtlaSil
  5. Ben pure beauty nin bb pembe ambalaj li olnından aldım ama kırışık önleme özelliği varmış ben daha 20 yaşındayım bu ürün bana Uygun degil mi bilemedim :(

    YanıtlaSil
  6. Anti aging geleceğe yatırımdır genşlerde kırışıklık önleyici ürünler kullanabilirler. Zaten bbler genel olarak kapatma,nemlendirme sağlıyr güneş koruması kırışıklık önlemesi falan arka planda çok çok etkili olmayan özellikleri.. Denediğinizde,düzgün temizlediğinizde sizde sivilce yapmıyorsa,kalıcılığını beğeniyorsanız geç parlıyorsa yüzünüzde sizin için uygun üründür derim ben :) naçizane kendi fikirlerim tabi bunlar ^^

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar uzun süredir araştırıyorum bu seriyi cildime uygun temizleme ürünleri alıcam ama karar veremedim yüzümde t bölgesi yağlı parlamalar oluyor kalan kısım da kuruya yakın normal de karma olanlardan almam gerekiyor ama hepsi de iyi gelmiyor malesef pure beauty’nin aqua serisi arasında kaldım siz ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığımız ürünlerin birçoğu tek başına faydasız. Tüm düzenimizi gözden geçirmemiz gerekiyor. Yağlanma ve sivilcelenme varsa eğer yüzümüze sürdüğümüz her şey steril olmalı. Herkesin kullandığı havlular yerine tek kullanımlık kağıtlardan kullanmalıyız. Makyajla uyumadan güzelce temizledikten sonra iyi bir arındırıcı ile temizlemeyeliyiz Yeterince temiz olmayan cilde ne uygularsanız uygulayın ters teper.. Bende Özellikle bu şekilde dikkatle kullanıyorum. Aqua serisi biraz daha kuru ciltlere yönelik.. Bizim gibi karma ciltler için diğer seriler daha uygun.. Özellikle Black Pearl'ü deneyebilirsiniz.

      Sil
  8. çok açıklayıcı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil