28 Nisan 2013 Pazar

Kitap Takası

Selamlar genşler^^

Mikal ve Burcu'nun takas yazıları sonrası bu verimli furyaya katılmak istedim^^

13 kitap seçtim sizler için. Kitabı ilk isteyen kişilere vereceğim.


Balzac-Goriot Baba Çeviri: Nesrin Altınova Yayınevi: Sosyal Yayınlar 348 Sayfa


İskender Pala-Kitab-ı Aşk Yayınevi: Alfa Yayınları 141 Sayfa


Arthur Nersesian- Fuck Up Yayınevi:Pia 248 Sayfa


Cüneyt Ülsever-Hisarüstü Cinayetleri Yayınevi:Everest 518 Sayfa


Jean Teulé-İntihar Dükkanı Yayınevi:Sel 140 Sayfa

Latife Tekin-Berci Kristin Çöp Masalları Yayınevi:Everest 135 Sayfa


Donn Cortez-Csi Miami: Tarikat Avcıları Yayınevi:İnkılap 336 Sayfa


Matthieu Ricard-Kar Manastırı Yayınevi:Doğan Kitap 121 Sayfa


Sir Arthur Conan Doyle- Sherlock Holmes: Dörtlerin İmzası Yayınevi:Martı Kitabevi 192 Sayfa


Jed Rubenfeld-Bir Cinayetin Psikanalizi Yayınevi:Koridor 460 Sayfa


Paul Kemprecos-Yakuza Cinayeti Yayınevi:Martı Kitabevi 272 Sayfa


Yamamoto Tsunetomo-Hagakure : Bir Samurayın El Kitabı Yayınevi:İthaki 230 Sayfa


Cevdet Kılıç-Bilgelik Hikayeleri Yayınevi: İnsan Kitap 354 Sayfa


Henry James-Hayalet Hikayeleri Yayınevi:Turkuvaz Kitap 230 Sayfa




Kitapların bilgilerinden girerek konularına bakın lütfen böylece boşuna hamallık etmez iki tarafta. Yeni işe girdiğimden gündüz vaktim olamayacaktı ve ben akşam çektiğimden fotolarda kalitesiz. Sonuç olarak elimde olanları kanıtlamak istedim diyelim.

Beni tanımayanlar ve arıza çıkarmaya meyilli olanlar lütfen beni yormasınlar.

Kitapların çoğu market indirimlerinden aldıklarım. Kitap alırken çok seçerim ama böyle düşünmeden aldıklarımda var tonla.. İstediğim kitap listesini paylaşacağım ama sizlerde yoksa eğer bana takas edebileceğiniz kitapları söylerseniz aralarından seçim yapabilirim. Vikitap listelerinizi vs yollayabilirsiniz.

Kargoyu herkes kendi öderse iyi niyetli bir anlaşma olur diye düşünüyorum.

Eğer bu kitaplar karşılığı bana kitap hediye etmek isterseniz onada hayır diyemiyeceğim fakirliğim yüzünden gururumu kenara koyuyorum bi süreliğine :'''(

Acı Düşler Bulvarı- Cumhur Orancı
İsa'nın Oğlu-Denis Johnson
Kurgudanda Garip-Chuck Palahniuk
Az-Hakan Günday

Olduğu Kadar - Üç Günlük Dünya Edebiyatı- Feyyaz Yiğit
Bir Kapıdan Gireceksin-Umut Tümay Arslan
Bir Rüya Görürken-Clemens Meyer
Çamur Kralının Kızı-Birgitta Trotzig
Kedi Beşiği-Kurt Vonnegut
Tavan Arasındaki Buda-Julia Otsuka Otsuka


(Üstü çizili olan kitaplar yollanmış olanlardır.)

Yeraltı Edebiyatı serisinden bir kitap paylaşırsanız benle çok mutlu olurum bu listeden bakarsanız; bende yoksa talip olurum ^^

Hakan Günday'ın Azil hariç kitapları,Haruki Murakami'nin Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında hariç kitapları, Peyami Safa'dan kitaplar ve Amerikan Beat Kuşağı akımı kitaplarıda kabulumdür.


Bunlarda yoksa siz vermek istediğinizi söyleyin kitap kitaptır bir yol buluruz ^^

(Üstü çizili olan kitaplar yollanmış olanlardır.)


Facebook adresim : www.facebook.com/demetsinel
Twitter: demetgil
Mail: demetsinel@gmail.com


Bana bu adreslerden ulaşıp istediğiniz kitabı belirtirsiniz.















2 yorum:

  1. Öncelikle eski.gönderiler hep karşıma çıkıyordu googlede nedense içimden bir ses bugün takas konusu ara dedi bir saattir geziyorum ve yeni.açtığını farkettim demekki bundada bir hayır var diyorum.ben seninle kitap takası etmek isterim face den arkadaşlık isteği yolladım..senin istediklerin yok ama bence takas edilebilecek birkaç kitabım var belki ilgini çeker çekmese bile arkadaş olmuş oluruz belki zamanla istediğin kitaplar bende olur yine takas ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki^^ İsteğini kabul ettim görüşmek dişeğiyle ^^

      Sil